Co warto wiedzieć o kreatynie? Kiedy się ją powinno używać? Jaka jest godna zarekomendowania?


Kreatyna to jeden z popularniejszych suplementów na świecie. Na rynku jest dostępnych wiele rodzajów tego rodzaju specyfiku, takich jak monohydrat, jabłczan, azotan czy chlorowodorek kreatyny.


Jak jednak dobrać najbardziej korzystnie, aby trening rzeczywiście zapewniał efekty?


Kreatyna jest organicznym środkiem mającym ważne elementy strukturalne guanidyny oraz kwasu octowego.

Podoba Ci się taki wpis? Jeśli tak, to niewątpliwie sprawi Ci radość wiadomość, że podobny artykuł jest na wyciągnięcie ręki. Zwyczajnie zobacz ten link (https://progline.pl/kategoria-produktu/narzedzia-do-manicure-i-pedicure/).

W organizmie człowieka powstaje z glicyny, argininy oraz metioniny. Kreatyna jest składnikiem, jaki naturalnie występuje w mięśniach szkieletowych, tam kumuluje się jej około 95%, lecz jej mniejsze ilości znajdziemy też w mózgu, wątrobie czy nerkach. Kreatyna ma ogromną rolę w wytwarzaniu ATP (Adenozyno-5′-trifosforan), jest głównym źródłem energii dla pracujących mięśni, zwłaszcza w kulturystyce.




plastyka twarzy
Author: Kendra Goering
Source: http://www.flickr.com


kreatyna universal, a zwłaszcza polecana przez wiele osób kreatyna gainer jest rekomendowana do przyjmowania przed jak również po treningu. W takich okresach występuje większe wchłanianie, więc to najbardziej odpowiedni okres, ażeby wspomóc nią swoje ciało. Przed treningiem tym sposobem zasilamy energetyczne zasoby naszego organizmu, także polepszamy wchłanialność kreatyny dzięki powiększonemu dopływowi krwi do mięśni.


A co w dni, jak nie mamy treningu? W tego rodzaju sytuacji warto przyjąć 2 porcje, jedna z rana na czczo, drugą w trakcie dnia, 20 minut przed posiłkiem.


W taki sposób dawkowanie będzie najbardziej właściwe, bo nie będziemy przesadzać z jej ilością, a ponadto pozostawimy właściwy poziom w organizmie, jaki pozwoli naszemu ciału korzystniej na nią zareagować w czasie bardziej intensywnego treningu.

Tags: czas, suplement, wiek