Jakie odżywki dla sportowców?


Nim nabędziesz dowolną odżywkę, sprawdź, jakie są kluczowe reguły sportowej suplementacji. Poniżej regule suplementacji, których przestrzeganie gwarantuje dobre efekty w przyroście masy mięśniowej oraz polepszeniu sportowych wyników.


Nabywanie „w ciemno”, bez podstawowej wiedzy o suplementach, w najlepszym przypadku może się skończyć zbytecznym wydaniem gotówki, a w najgorszym – problemami ze zdrowiem.




białko whey
Author: amateur photography by michel
Source: http://www.flickr.com


Jeżeli w następstwie ostrych ćwiczeń twój organizm potrzebuje dodatkowej suplementacji, ustal w jakim celu pragniesz stosować odżywki. By wyrzeźbić muskuły, powiększyć masę, schudnąć, poprawić ogólną sprawność a także formę? W każdym z owych wypadków zalecane są różne suplementy.


aparat tlenowy
Author: Naval Surface Warriors
Source: http://www.flickr.com


Jeśli dopiero rozpoczynasz swą przygodę ze sportem, nabywanie całego arsenału odżywek jest wyrzucaniem pieniążków w błoto. Tak debiutujący, jak również obeznani zawodnicy jako bazę swojej suplementacji muszą wybierać aminokwasy BCAA. Suplement ów dostarcza optymalnych ilości komponentów koniecznych do budowy masy mięśniowej jak też ma dowiedzioną skuteczność. Potem możemy zaopatrzyć się w białko Whey. Suplementy powinny być uzupełnieniem diety, a nie zastępować ją.

To fakt, że informacje pod tym linkiem są wyjątkowe, więc jeżeli chcesz zdobyć większą ilość danych na opisywany wątek, to przejdź do treści (https://www.swiatleku.pl/category/kosmetyki-do-dloni-nog-stop) - odnośnik jest tu.

Stąd warto nabywać suplement mając już określony plan żywieniowy. Dopiero po przeanalizowaniu składu diety, między innymi jej kaloryczności, ilości konsumowanego białka, węglowodanów i tłuszczy, możemy przejść do zakupu stosownych preparatów.




Wiele odżywek różni się schematem dawkowania – dla przykładu białko serwatkowe powinno się spożywać tylko po treningu, a kazeinę przed sPaniem, podobnie jak ZMA. Pomieszanie pory zażycia suplementu redukuje jego skuteczność oraz niweczy wysiłek włożony w ćwiczenia.

Tags: sport, żel, trening, problem, Panie