W jaki sposób skutecznie promować firmę i jakie są rodzaje promocji?


W zależności od wielkości przeznaczonego na to budżetu, mogłoby to być kupienie pewnej promocji w prasie albo radio. Poznanie typów reklam pozwoli zainteresowanym nią firmom dobrać odpowiedni typ reklamy dla swoich potrzeb.


Dla przykładu fachowcy do spraw marketingu stosują podział reklam ze względu na sposób jej demonstracji.


Funkcjonuje zatem reklama typu OOH i wewnętrzna. Do tego pierwszego rodzaju wliczają się m.in. billboardy, reklamy wielkoformatowe, afisze, banery czy neony. Do promocji typu wewnętrznego zaliczają się natomiast takie formy jak: roll-up, ścianka ekspozycyjna, grawerton czy też ekran ledowy. Wszystko jest uwarunkowane od rodzaju realizowanej przez daną firmę działalności oraz przeznaczonego na promowanie wyrobów albo świadczeń funduszu. Należy go przemyśleć przed początkiem działań promocyjnych przez specjalistów ds. marketingu.




podróż
Source: http://sklep-epapierosy.pl/


reklama
Author: Marco Hamersma
Source: http://www.flickr.com


Niektórym spółkom wystarczy tylko wizytówka, inne natomiast są zainteresowane reklamowaniem na trochę bardziej znaczącą skalę. W każdym wypadku jednak należy troszczyć się o właściwy wizerunek spółki w oczach wszystkich odbiorców. Wtedy ci będą polecać naszą ofertę swoim znajomym, co jest najmniej kosztowną i jedną z najbardziej efektywnych rodzajów reklamy. Tego typu szeptany marketing sprawdza się nie tylko w internecie, ale również w prawdziwym życiu. Najistotniejsza jest renoma, gdyż zaufanie klientów zdobywa się latami. Na szczęście przeróżne postaci promocji można by, czy też nawet trzeba łączyć.


I tak możemy posiadać oklejony reklamą samochód oraz wykupiony czas w radio (Radia pod zabudowe) i np. bannery w internecie. Im bardziej znacząca skala działań promocyjnych, tym większe mogą być korzyści.

Tags: samochód, klient, oferty